mad-de

Alla inlägg under december 2011

Av madde matsson - 6 december 2011 18:27

                                                  
  Hej hej alla glada! 


Förlåt om inte jag har bloggat men jag  har haft rätt mycket med skolan och att jag har varit på sjukhuset i fredags för att jag har brutit min fot så jag går med gips nu henda upp till knät och jag vet inte hur jag lyckas med det.

Jag sprang på idroten i skolan och så ramlade jag på en rockring heheh....


Och jag måste säga en sak jag är så himla glad för att jag ska följa med till Cran canaria med Adina och Minnelie, och vi åker exakt om 8 dagar så jag är super glad.


 Men jag har nog inget mer att säga just nu så sitter jag och tittar på julkalender hehe :P


hare gott igelkott // Madde



 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Madde och den här bloggen kommer att handla om vad jag gör på dagarna och så. Hoppas att ni kommer att tycka om den :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards