mad-de

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2011

Sara är här :D <3

Av madde matsson - 7 oktober 2011 22:06

Hej hej bloggen vad har alla gjort idag då sj har man varit eller är med lilla söta Sara  och hon ska sova hos mig :)

vi ligger i min säng och sitter och tittar på datan lite men nu tror jag att sara har somnat ;P.

sen har jag varit lite med Sarah T och wilma men det var typ bara en snabis för dom skulle cykla hem till wilma typ runt 8 halv 9 och dom kom till mig kl 7.

har inte så mycket mer att skriva, jag ska försöka väcka sara nu så vi ses.


hare gott igelkott // Madde   


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde matsson - 6 december 2011 18:27


                                                    Hej hej alla glada!    Förlåt om inte jag har bloggat men jag  har haft rätt mycket med skolan och att jag har varit på sjukhuset i fredags för att jag har brutit min fot så jag går med gips nu ...

Av madde matsson - 19 november 2011 22:55


Hejsan!   Ja nu sitter man i soffan och är hos pappa och tittar på tv och myser med nattas kanin Marabouh :) Och idag har jag sovit hos Adina och det var kul kul :) ja det här blev ett väldigt kort inlägg men jag kanske bloggar mera i morgon...

Av madde matsson - 15 november 2011 22:18


Hej bloggen! Det var typ hundra år sedan  för jag har typ dagit  "blogg paus"  nej men jag har inte haft tid för att det är så mycket läxer nu i skolan och så..   Men det är säkert inte kul och titta på min blogg när inte jag gör något inläg...

Av madde matsson - 6 november 2011 20:42


Hej det var längesen jag har inte bloggat sen i onsdags tror jag, så har inte orkat så förlåt. Men nu är jag tillbacks i torsdags så gjorde jag inte så mycket men i fredags så åkte jag till gräsön och firade lite Hallowieen med kusinerna och mormor...

Av madde matsson - 1 november 2011 21:56

                                    Hej alla glada!     Ja vad ska jag börja med att skriva om...  jo jag kan skriva hom söndags först, då kom min söta Adina till mig och sov här. I måndags morgon så fick vi gå upp tidigt för att jag skulle...

Presentation


Hej jag heter Madde och den här bloggen kommer att handla om vad jag gör på dagarna och så. Hoppas att ni kommer att tycka om den :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards