mad-de

Alla inlägg under september 2011

Av madde matsson - 29 september 2011 20:57

hej bloggen :)



Jag bloggade inget igår för att jag har haft skit mycket läxor så det är därför jag inte hinner blogga så att ni vet  

Men idag har jag varit i skolan och där har det inte hänt så mycket...

Men sen efter skolan så var jag med Adina ett tag men sen skulle hon åka hem så då åkte jag till mina kusiner istället. :) 

Sen kom jag hem runt typ 7 och då satt jag igång med läxorna som jag hade. :)

Jag kanske inte bloggar imorgon och i helgen för att jag ska ju till Dalarna och då blir det inte så mycket tid med datan tror jag men vi får se. :)


Men nu ska jag gå upp och backa till i morgon så hare gott igelkott // Madde    




   












:)

Av madde matsson - 27 september 2011 14:33

hej jag han inte blogga något igår för att först åkte jag till stan med Adina, Sarah, Wilma och Martina.  Sen så åkte jag och Adin hem till mig och åt mat och efter det så åkte jag till Adina och sov där :).

Men idag så har jag varit på Färsna med klassen och det var skoj men ska gå nu.


bye bye lingon paj   

Av madde matsson - 25 september 2011 21:39

                                     


                               hej hej här kommer två dagens sötis  



                                     

                           sååå söt igelkott och isbjörn :)

                

                      

 
Av madde matsson - 25 september 2011 21:12

hej bloggen!


Idag har jag varit på kalas hos min kusin Linnea som fyllde 1 år, eller hon fyller igenkligen på fredag men då ska dom åka till Dalarna och då hänger jag med.

Sen har jag inte gjort så mycket idag mest dagit det lungt för min förkylning är inte över en, nu har jag börjar fått ont i mina öron så jag tror jag kan ha fått öroninflamation :(.  

Men jag ska försöka gå till skolan i morgon iallafal.


ska dra nu hare gott igelott // Madde   



här en bild på min fisk Doris     

 


Av madde matsson - 24 september 2011 22:46

 Hej hej bloggen!


Vad har alla gjort idag då? 


Sj har man varit på stan med mamma, Urban och min moster Annika 

då köpte jag en present till min kusin Linnea. :)

Sen så åkte jag till mina kusiner och var där ett tag.


Men ikväll har jag haft lite lördags mys med mamma och Urban vi har ätit dacos och spelat monopol.  


Gud jag måste säga en sak jag tror jag har blivit kär i en kille,  och jag tänker på han mest hela tiden   


men nu ska jag hoppa isäng tror jag så hare bra så länge jag kanske bloggar lite imorgon vi får se.

bye bye // Madde   


p.s  I   you!



   Sommar bild på mig :)

Av madde matsson - 23 september 2011 18:42

                            

                            hej hej nu kommer en dagens sötis  

                           

                              


                              Värklingen värdens sötaste hundar ;) 

                                

                        

                          hare gott igelkot // Madde

Av madde matsson - 23 september 2011 15:52

hej bloggen!


det var jätte länge sen jag bloggade för jag har inte tyckt det är roligt så jag la ner så förlåt men nu har jag bestämt mig att jag ska blogga nestan varje dag. :)

Både idag och igår så har jag varit sjuk så jag har inte kunnat varit i skolan.

Men idag är det fredag och då tänkte jag villa upp mig hela helgen så jag blir frisk till på måndag.  :)

Och idag har jag inte gjort så mycket mest tagit det lungt.

Vad ska jag säga mera då? 


Jo på söndag så ska jag fira min kusin som fyller ett år men hon fyller igentligen år på fredag men då så ska jag, min moster och mina kusiner åka till Dalarna över helgen så det är därför vi firar henne på söndag :)



Men ska gå nu bye bye // Madde :)


Jag bjuder på en bild :)  

Presentation


Hej jag heter Madde och den här bloggen kommer att handla om vad jag gör på dagarna och så. Hoppas att ni kommer att tycka om den :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards